close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציוד משרדי - למה משתלם לרכוש מחשב נייד למשרד ומה צריך לבדוק לפני קנייה?

מערכת שורשיז ניסן, תשפד25/04/2024

מה הנקודות שצריך לקחת בחשבון כשבוחנים קניית מחשבים ניידים למשרד

תגיות:

עם השנים, יותר ויותר בעלי עסקים, מנהלים ועובדים מעדיפים לעבוד עם מחשב נייד במשרד במקום מחשבים נייחים כפי שהיה נהוג בעבר. הבחירה לרכוש מחשב נייד ולעבוד איתו, נובעת משיקולים של יעילות, נוחות, וכן מהעובדה שהיום, בניגוד לעבר, ניתן למצוא מחשבים ניידים איכותיים וחזקים במחירים אטרקטיביים לכל כיס.

כשבוחרים לרכוש מחשב נייד לעבודה ובאופן ספציפי לשימוש במשרד, יש לכך יתרונות שאי אפשר למצוא במחשבים נייחים. בראש ובראשונה, העובדה שאפשר לקחת את המחשב לכל מקום, בין אם זה הביתה, פגישות עסקיות, ישיבות או לכל מקום אחר. שנית, ניתן להטעין אותו ואז להשתמש

בו גם אם נופל חשמל, שלישית, היום ניתן למצוא מחשבים ניידים עם אמצעים ותוכנות המאפשרים לבצע עבודה יעילה ונוחה, לא פחות ואפילו יותר ממחשבים נייחים.

מחשב נייד הוא חלק בלתי נפרד ממכלול של ציוד משרדי שיש לקנות למנהלים ולעובדים במקום, על מנת לספק להם סביבת עבודה ברמה גבוהה. באופן טבעי, בעלי משרדים צריכים לבחון מה האופציות שעומדות לרשותן ואיזה מחשב הם יכולים לרכוש לעובדים שלהם, בשביל שיוכלו להפיק ממנו תועלת.

אחת האופציות הפופולאריות והאיכותיות ביותר שעומדות בפניהם, הם מחשב ניידים HP. ניתן למצוא דגמים שונים ומגוונים של מחשבים של חברה זו, אשר יכולים להתאים בין אם זה למי שזקוק למחשב אך ורק לצורך שימוש בתוכנות סטנדרטיות ובין אם זה עבור כל מי שמחפש מחשבים ניידים לשימוש בתוכנות מורכבות, למשל תוכנות עיצוב.

איך בוחרים מחשב נייד?
בדומה לפריטי ציוד משרדי אחר, גם במקרה של מחשבים ניידים, כולל מחשב ניידים HP, לפני שניגשים לרכוש מוצר ספציפי צריך לבחון מה התנאים הכלכליים שעומדים לרשות המשרד, בשביל שיהיה ניתן לרכוש מוצר במחיר מתאים, וכן מה הם הצרכים של העובדים במקום, בשביל לספק את המוצר הטוב ביותר.

ישנן מספר נקודות שצריך לקחת בחשבון כשבוחנים מחשבים ניידים:
ראשית, יש לבחון את העוצמה של המחשב. זאת אפשר לבדוק על פי סוג המעבד שלו. ככל שהמעבד יהיה חזק יותר, כך המחשב יעבוד בצורה הרבה יותר מהירה ואיכותית.

שנית, יש לבחון את הזיכרון הפנימי שיש למחשב, הן זיכרון במעבד והן זיכרון מבחינת גודל האחסון שהמחשב יכול להכיל.

שלישית, חשוב לבדוק אילו כרטיסים קיימים במחשב, אילו דגמים ובאיזו רמה. הכוונה לכרטיסי קול, מסך וכרטיסים אחרים.

ארבע, חשוב לבדוק את משך הזמן הטעינה של המחשב וכן כמה זמן הוא יכול לעבוד בלי להיות מחובר לחשמל.

חמש, מאחר ומדובר במחשב נייד, מוטב לבדוק כמה הוא שוקל ועד כמה נוח לנייד אותו ממקום למקום. מאחר והכוונה היא להשתמש בו לא רק במשרד עצמו אלא גם בנסיעות ובפגישות, יש לכך משמעות.

שש, יש לבחון את חווית השימוש במחשב ועד כמה הוא נוח לעבודה יומיומית, בין אם זה מבחינת גודל המסך, גודל המקלדת ועוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה